web 2.0

Sunday, February 27, 2011

වලේ පංතියෙ සිද්ධියක්.............

මේක වලේ පංතියෙ මගේ යාලුවෙක්ට වුන සීන් 1ක්.මං කලිනුත් කිව්වනෙ අපේ සෙක්ෂන් එකේ කරන අසමජ්ජාති වැඩ ඔක්කොම කරන්නෙ වලේ පංතියෙ උන් කියල.ඉතිං දවසක් මම 
ලැබ් එකේ ඉදල එනකොට වලේ පංතියෙ කොල්ලෙක් උන්ගෙ පංති භාර මිස්ට වැද වැද යනව.

"අනේ මිස් එපා මිස් කියන්න.අනේ...මිස් මොකක්ද මිස් ..."

කිය කිය ඌ මිස්ගෙ පස්සෙන් යනව.ඉතින් මං ඉන්ටවල් දුන්න ගමන් උන්ගෙ පංතියට ගිහින් සීන් එක මොකක්ද කියල උගෙන් ඇහුව.ඒක ඇහුන පංතියෙ කොල්ලො ටිකක් හිනාවුනා.ඌත් හිනා වුනා.මේකයි සිද්ධිය.උන්ගෙ පංති භාර මිස් ඉංග්‍රීසි සාහිත්‍යය තමයි උගන්නන්නෙ.අපේ ඉස්කෝලෙ ඒක අනිවාර්‍ය කරල තිබුනෙ.ඉතින් ඒ පොතේ පොයම් 1ක් තියෙනව පඹයෙක් ගැන තියෙන.ඉතින් මිස් උදේ පාන්දර පාඩම පටන් ගත්තම ඌ කෑගගහ ඉදල.මිස්ට මළම පැනල මූ ඉස්සරහට අරගෙන දණ ගස්සල.ඉතින් ඒ පාර මිස් කරදරයක් නැතුව පාඩම දිගට කරගෙන ගිහින්.පාඩමේ එක තැනක පඹයගෙ මෝඩ කමක් ගැන කියනව.ඒ පාර මිස් අරූ පෙන්නල කියල මේ වගේ මෝඩයෙක් කියල.එකපාරටම අරූ නැගිටල අත් දෙක උස්සල ආචාර කරල හිනාවෙලා ආපහු දණ ගහල.ඉතින් මිස්ට තරහ ගිහිල්ලම නැති නිසා සෙක්ෂන් හෙඩ්ට කියන්න යද්දි තමයි මං දැකල තියෙන්නෙ.සෙක්ශන් හෙඩ් කියල ඌට මිස්ට වැදල සමාව ගන්න කියල.  

0 ප්‍රතිචාර:

Post a Comment

ආපු එකේ කොමෙන්ට් එකක් දාලම යන්නකෝ...

පස්සෙන් එන්න