web 2.0

Thursday, March 4, 2010

මෙහෙමත් කට්ටක්.....

කාලෙකින් ලියන්න වෙලාවක් හම්බ වුනා අද ඉස්කෝලේ ගියේ නැති නිසා.අද මම ඉස්කෝලේ ගියේ නැත්තේ මේ දවස් වල මට හොඳට කටු කන්න හම්බ වුන නිසා.ඒ මොකද කිව්වොත් මේ දවස් වල අපේ දහම් පාසලේ ත්‍යාග ප්‍රදානෝත්සවයට කටයුතු සූදානම් කරනවා.

දහම් පාසලේ ලොකුම පන්තියනේ අපි.ඉතින් අයිස් පාර දීලා ඉන්න බැරි නිසා මමනම් බැහැලම වැඩ කරන්න පටන් ගත්තා.(වෙනදටත් මම බැහැලම වැඩ කරනවා.)මේපාර මම එනවුසින් වලට සෙට් වුනා.ඒ නිසා නැහීගෙන ප්‍රැක්ටිස් නැහැ කියල හිතාගෙන හිටියේ.එහෙමමත් නැහැ අප්පා.ප්‍රැක්ටිස් ප්‍රැක්ටිස්.කියල වැඩක් නැහැ ඒ අතින් නම්.ගිය අඟහරුවාද ප්‍රැක්ටිස් ඉවර වෙලා ගෙදර එනකොට රැ9.30යි.කොහොමද සැප?නිදාගන්නකොට රැ11.30යි.ඊට පස්සෙන්දා ආයෙත් උදේ 5.00 ට නැගිටලා ඉස්කෝලේ ගියා.ඔහොමින් කොහොමින් ඊයේ තමයි මම මේ සතියට කලින්ම නිදාගන්න ගියේ.ඒකත් රැ 11.00 ට විතර.

 උත්සවේ ගැනත් විස්තරයක් දැම්මේ නැත්නම් හරි නැහැ නේ.මේ අවුරුද්දේ 2008-2009 යන අවුරුදු දෙකටම ත්‍යාග දෙනවා.කොල්ලටත් ත්‍යාග 4ක් තියෙනවා.

*2008-කථික 2 වන ස්ථානය
*2008-හොඳම පැමිණීම(100%)

*2009-කථික 2 වන ස්ථානය
*2009-පන්තියේ ප්‍රථමස්ථානය

කොහොමද කොල්ලගේ වැඩ.ඔය පළ වෙනියා වෙච්ච එකනම් මටත් සුවර් නැහැ.හොඳම පැමිණීමත් දැම්මේ ඔය තැඅග්ග නිසාමයි.හික්z

මේපාර අපේ කොල්ලො ටිකක් සෙවට් වෙලා උත්සවේ පොටෝ සීඩී එකක් ගහන්නත් හිතන් ඉන්නවා.උත්සවේ පොටෝ දාන්නම්කෝ.ඒකටත් කට්ටියගේ උපදෙස් ගන්න හිතාන ඉන්නේ.6 වෙනිදට ෆුල් නයිට ගහන්න වෙන නිසා මේ දවස් වල හොඳට නිදාගන්න බලාගෙන ඉන්නවා.අදට ඇති.

0 ප්‍රතිචාර:

Post a Comment

ආපු එකේ කොමෙන්ට් එකක් දාලම යන්නකෝ...

පස්සෙන් එන්න