web 2.0

Tuesday, December 1, 2009

50 වෙනි ලිපියෙන් පෙරළිකාර වැඩක්!!! (ජෙනරාල් සරත් ෆොන්සේකා මහතාගේ ඉල්ලා අස්වීමේ ලිපියේ සංශිප්ත සිංහල පරිවර්තනය.)




අද මම දාන දෙවෙනි පෝස්ට් එක.මේ පෝස්ට් එකක්ත් එක්ක මගේ 50 වෙනි ලිපිය මේක වෙනවා.අද වෙනකොට දවස් 132 ක් වෙනවා.මෙච්චර කල් මාත් එක්ක හිටපු හැමෝටම ස්තුතියි.ෆලෝවර්ස්ලා 36 ක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා.එයාලටත් තුති.
ඉතින් 50 වෙනි පෝස්ට් එකෙන් ටිකක් පෙරළිකාර දෙයක් දෙන්න තමයි හිතුවේ.මම හිතන විදිහටනම් ටිකක් නෙවෙයි ගොඩාක් පෙරළිකාර වෙයි.
ඔක්කොටම කළින් කියන්න ඕන මම දේශපාලන යක් ගැන කියනවා නෙවෙයි.(තාම බට්ටා.අයිඩින්ටිවත් නෑ.)වැඩි විස්තර.....



(රූපය විශාල කර බැලීමට රූපය මත කොටන්න. )

මෙච්චර කල් හයියක් වෙච්ච ඔයාල හැමෝටම ස්තුතියි!ඔයාලගේ සපෝර්ට් එක මට දිගටම ඕන.මගේ බ්ලොග් එකේ අඩුපාඩු එහෙම තියෙනවනම් කියන්න.

0 ප්‍රතිචාර:

Post a Comment

ආපු එකේ කොමෙන්ට් එකක් දාලම යන්නකෝ...

පස්සෙන් එන්න